24 Nisan 2011 Pazar

10 parmağımda 10 hafiflik...

blogumu açtım, baktım, evirdim, çevirdim, alladım pulladım, çok heyecanlandım... işte tekrar benim, burada, tam karşımda... ekrandan sevdim görüntüsünü, özlemişim...

3 ayda çok şey değişti bu kez; elbette matematik aşkım, kırmızı ruj merakım (sürmeyi beceremediğim için hayranlığım) baki kalmak suretiyle :)

dün nefis bir şey yaptım odamda; dolaplarımın içinde, "aman kimse görmesin, okumasın, ben evde yokken ya biri görürse!?" diye adlettiğim herşeyi bağdaş kurup Philips GoGear Ariaz MP4'ümü kulağıma takıp tuz buz ettim. Bu kadar mutlu olamazdım, bu kadar huzur dolamazdım. Sanırım bunu artık ayda bir yapacağım. Bu arada Feng Shui'ye göre kurumuş eski püskü hiç bir şeyi yattığınız odada bulundurmamanız gerekiyormuş. Yıllardır odamda duran çiçek, dal, bilmem ne...ne varsa "şamdelledim" gitti. (nokta)

Bence gerçekten, tam manasıyla: "Ellerime sağlık, nefis olmuş!"

5 yorum:

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

arada bi reset atmak iyidir:)

Ferah dedi ki...

anneeem hoş geldin bende özlemiştim yazılarını

Adsız dedi ki...

deli demekki şimdi normale dönüyorsun allah kimseye akıl noksanlıgı vermesin ne diyeyim yavrucugum

Adsız dedi ki...

sana .bak sana bir tantuni ısmarladım aç kapıyı bak önünde .yok yok bahçede limon agacının dibinde

Oya'nın Kızı dedi ki...

Ayyy biri limon mu dedi, tantuni mi dedi :) allammm yareppim :)