16 Aralık 2010 Perşembe

"yaşam için teknoloji" filan değil bu!


Bosch'u hepimiz yakinen biliriz, hani bir de elektrikli bir el aleti vardır, vidalamaya yarar... alet akülü ve acaip pratik, geçenlerde evde kütüphaneme raf eklemek için kullanmıştım, tam bayan işi, bayılıyorum. ama gelin görün ki, Bosch IXO'nun 10 milyonuncu satışını kutluyormuş. bu amaçla büyüleyici Swarovski kristalleri ile süslenmiş muazzam bir alet çıkarmış, adı da IXO Swarovski... tanrım isimde ki şehvete bakar mısınız ey okuyucu!


yahu bir de alet çok pratik, onu seviyorum ben... aaa ama unutmayın IXO Swarovski'den çok az sayıda üretim yapılmış. Sınırlı sayıda üretilen bu ürün, 300 gr ağırlığında 150 mm boyutunda 700’den fazla Swarovski kristali ile dünyanın en etkileyici ve zarif el aleti olarak özellikle bayan hobi tutkunlarının rüyalarını süslemeye aday görünüyor.


IXO Swarovski ile ilgili bilgi edinmek ve satın almak isteyenler “0 212 371 07 76” nolu telefondan ürünle ilgili tüm sorularına cevap alabilecekler. bir telefon IXO Swarovski kapında, süper değil mi yahu :)?

1 yorum:

Devremülk dedi ki...

Çok güzel bir alet Bosch dan
zaten Bosch un ürünleri gerçekten kaliteli